9/9/2014

 
Senaste månaden har varit så händelserik! Stockholms skärgård, Luleå och flytt, tenta, semester på Rhodos och nu tillbaka till skolan med nya kurser och rutiner. Igår avverkade jag ett functional cross pass på gymmet med Saga, och det var farligt nära mörkret för min del där ett tag - men så attans skönt efteråt. Jag gick som på moln och hade jättemycket härlig energi (om man frågar min nyblivna sambo som pluggade kemi hela kvällen kanske inte "härlig" är rätt definition)! Hur härligt det känns i kroppen idag kan ni ju få gissa er till själva... :-) Just nu är det supply chain management och juridikplugg på schemat!
 

Kommentarer
Postat av: Gymnasieelev!

Hej! Det börjar bli dags för mig att välja utbildning nu och jag vill väldigt gärna studera i luleå tekniska. Men nu står det mellan två olika utbildningar och jag kan verkligen inte välja: Mellan "Digital tjänstutveckling (kanditat)" eller högskoleingenjör inom material/berg/gruvteknik. Jag är personligen mest intresserad av gruvteknik-hållet men det som hindrar mig är att utbildningen är i Filipstad, hur är studentlivet där? Ett bra studentliv är väldigt viktigt för mig. Vore väldigt tacksam för svar! /förvirrad gymnasieelev

2014-10-01 @ 00:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0