29 oktober

Här sitter jag i soffan och har gråtfest. Och inte är det för att jag har tenta imorgon, eller för att jag har slått rekord i personlig besvikelse i den andra kursen. Jag kollar på Tillsammans mot cancer på tv4play och tänker att mina bekymmer är så små. Såååå små. Vad sjutton gör kompletteringar i en kurs? Och varför la jag så mycket negativ energi över att jag behövde gå i regn till skolan häromdagen? Det är ju inte hela världen. Men cancer är hela världen och det är så orättvist och hemskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ett hjärta för medmänsklighet. Vi hoppas du och Jesper mår bra. Du får ta hand om Hampus när du kommer hem han blir säkert jätteglad när han får träffa dig. Kramkram Lena

2014-10-31 @ 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0