Söndag

Redan söndag och denna veckan har gått lite för långsamt på ett vis. En inre stress i kombination med ett inte lika härligt humör som stört sig på inga sommarskor/för varma kläder/för bleka och otränade ben som ändå inte vill visas i shorts eller klänning/energin till uppsatsen som tryter/tålamodet också/motivationen till träningen är även den borta/och en lägenhet som alstrar värme. Inget super positivt inlägg kanske, men idag känns det bra och jag klagar faktiskt inte alls på de svalare vindarna. Sommaren får gärna komma, men för min del har jag en och en halv vecka kvar framför dator och uppsatsskrivande, så ja, sol eller regn spelar mig ingen roll fram tills dess ;-)
 
Till något mer positivt så har jag bokat flyg hem, den 8 juni landar jag för många härliga veckor i södra Sverige! Väldigt taggad på sommar! :-) Jag har även "bokat" en långpromenad i dygnet-runt-ljusa-luleå runt sjön med min favorit ikväll. Och på tal om långa nätter, i fredags invigdes båten (uteställe på vattnet i stan) för min del och när det inte ens är mörkt vid hemgång klockan 01.30 så njuter jag extra mycket av Luleå! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0