Mysig helg!

Känner på mig att den här helgen kommer va en riktig mys-helg! Igårkväll var jag och min favorit och åt sushi och såg på bio, Livet deluxe, hur mysigt som helst! Och idag ringde Saga och jag åkte ner till stan och åt lunch med henne och hennes föräldrar som var på besök. Nu sitter jag i skolan och tänkte få gjort några timmars plugg. Helt okej när man har trevligt sällskap, och att det är sådär regn-grått ute gör mig faktiskt ingenting just nu. Lite mysigt till och med! Förhoppningsvis blir söndagen minst lika bra, träning ska bli av (var aaaalldeles för länge sen), lite plugg och sen philm på skolan.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!
Jag har lagt upp en länk till din blogg ifrån min infosidan till studenter på LTU, om det är ok?

2013-09-25 @ 09:26:38
URL: http://ltustudent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0