Helgen

Luleå har varit lite väl mycket mellanmjölk i sommar, men den här helgen har varit allt annat än det och jag börjar tro att det kan bli något av den här luleåsommaren! I fredags var jag på båten och njöt av helg och härlig sommarkväll en liten stund. Vädret har varit perfekt så i lördags åkte jag och Carolina till Boden för att hälsa på Jenny. Solade på deras brygga hela dagen, åt god mat och fika och sen blev det ut på älven. 17 grader i vattnet och jag var glad för våtdräkten! Vi åkte bananaboat/hotdog och var först livrädda! Men efter att ha flugit av i vattnet första gången var det bara jätteroligt! Jag skrattade typ kontant och svalde halva älven för att jag inte slutade skratta när vi flög i, haha. Sen åkte Jenny vattenskidor och det såg så kul ut! Så självklart testade vi med, men det blev ett antal tafatta försök, många kallsupar och hårda magplask, haha, det var så mycket jobbigare och svårare än det ser ut! Men kul! Igår åkte jag och Carro till en strand i luleånärhet för några timmar på eftermiddagen. En jättehärlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0