Tisdag och solen skiner över Luleå

Hej och ursäkta frånvaron! Här rullar livet på i 180 och jag gillar det! Ishotellet med familjen var fantastiskt, trots att det tog några timmar att återhämta mig från tentan jag skrev precis innan vi åkte... Men det visade sig för ett par dagar sedan att den, mot alla odds, gick riktigt bra! Blev väldigt överraskad när jag såg resultatet.

Sen sist har jag också tagit över posten som näringslivsansvarig och håller på att styra upp hur allt går till och vad jag förväntas göra. Känns som att det mesta hänger i luften och det tar lite tid att plocka ner allt på rätt ställe. Annars går bussen mot Hemavan imorgon eftermiddag! Ser så mycket fram emot att åka skidor hela helgen! Men innan dess har jag föreläsning, möten, bio, jobb, seminarie, matlagning (inför resan) och packning att ta mig igenom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0