Trött på att vara trött.

Hej livet jag loggar ut för ett tag. Har känt mig otroligt omotiverad, trött och tråkig den senaste veckan, och inte blir det bättre trots träning och vitaminer genom frukt och grönt (jag bombarderar mig själv at the moment för att försöka höja energinivån), är det hösten som slått till med full kraft? Isåfall tycker jag inte om dig, hösten. För det är inte roligt att gå till skolan på förmiddagen för att sen spendera eftermiddagen och kvällen hemma och inte göra någonting. Inte orka eller ha lust att göra någonting. Inte ha lust att lyfta organisations boken eller knappt lyfta mig från sängen. Den tragiska sanningen just nu. Vart tog energin och lusten vägen? Om någon hittar något av de nämnda får ni gärna tipsa. Börjar bli tröttsamt att vara trött och tråkig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0