MÅNDAG

... Och första officiella skoldagen. Föreläsningsfri för min del så änsålänge har jag varit hos tandläkaren, slängt in ett par maskiner tvätt och fixat lite i mitt lilla studentrum. Med tio nya kuddar och lite småfix så börjar det arta sig! :-) Helgen har varit jätteroligt, med nolleavslutning i lördags så var den en del folk på stuk minst sagt. I övrigt känner jag att livet börjat klarna efter helgen, vissa grejer är bara meningslöst att lägga energi på har jag äntligen insett. Bokade förresten klipp och färgtid till nästa vecka, och drömde mardrömmar om att mtt hår blev katastrofalt och att jag fick ett kvitto på 5000 kronor... Kanske skulle avvakta lite, är det vad mitt undermedvetna försöker tala om? ;-) Det där med drömmar är ju bra märkligt ibland. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0