Lunchcardio

Seminariet är avklarat och det gick nog bra, nu lämnar jag etiken för idag och tar mig an boken "integrerad organisationslära", tror som sagt att det är en kurs och bok betydligt mycket mer i min smak och jag är faktiskt otroligt nyfiken! En timmes läsning, lite mellanmål och kaffe, sen blir det lunchcardio! På tal om träning läste jag precis ett jättebra inlägg om varför man tränar, och det finns ju en hög med motiveringar. Enbart för att det är kul, och för att det får mig att må bra, är mina två anledningar. Och då måste jag slå ett slag för cardio cross/cross fit/militär träning, jag är fast och det är så kul, utmanande och ger resultat! Passet igår var kul förresten, ett danspass med puls, blir alldeles säkert ett antal repriser på den :-)
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Nu får du sluta o va så där j-a flåshurtig....... =))

2012-09-12 @ 16:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0