fredagsdrömmar

Sitter med etikboken och en kopp kaffe. Jag är mindre bitter över min tand idag, och känner att det här är en bra dag. Sovmorgon, en lång frukost, lite plugg och träning är bra förutsättningar! Sitter även och spanar lite på höst och vinter saker, så som primeboots, skidhjälm, skaljacka... Inga billiga grejer och i mitt huvud ekar Patrick Grimlunds ekonomiska råd samtidigt som mina egna investingar-för-många-år-tankar... Men tomten kanske är snäll i år? ;-)
 
 
Primebootsen med dragkedja bak är ju så fina! Och dyra. Men också tidlösa och funktionella! Ja ni hör ju, men något måste man få drömma om... Nu ska jag svida om till träningskläder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ du tror på tomten fortfarande?!

2012-09-15 @ 19:32:34
Postat av: Ulrika

Finns ett par i Gbg stl 37 men ingen dragkedja!!! Intresserad???

2012-09-15 @ 21:59:28
Postat av: Victoria

Klart jag tror på tomten! Har ju varit samma i alla år och det gör ju det väldigt trovärdigt ;-)

Tror inte de passar mig i 37, de är lite tighta i skaftet, typ.. Men provade ett par väääldigt lika idag på scorett för halva primeboots-priset som jag går och funderar på... :-) Men tack för omtanken!

2012-09-16 @ 00:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0