Dagens tandläkarbesök.

Jag fick igår ett samtal av tandläkaren där de ville byta min tid från den 20 september till imorse 7.50. Okej tänkte jag, lika bra att få det gjort. Efter bedövning och borrning (har lyckats dra på mig ett liitet hål som tydligen var lika bra att fixa, trots att det inte var något jag lidit av, än.) så gick jag glatt därifrån och tänkte att nu kommer det dröja lääänge tills nästa gång, skönt! Men jag börjar tvivla. Det känns inte helt okej och det gör ont att äta, och det var ju ändå drygt 12 timmar sen nu... Är det meningen att man ska gå till tandläkaren och FÅ ont? Trodde det var meningen att vara tvärtom, men det kanske inte gäller om man inte lider från början... Och som grädden på moset väntade tandförsäkringsräkning och hyresavin i brevlådan. Man blir ju sådär sugen på att betala tandläkaren när man inte är riktigt nöjd. Men får hoppas att jag sover bort det i natt, som när man var liten "det försvinner imorgon", eller kanske "det går över tills du gifter dig" vilket vi verkligen inte får hoppas! ;-) Nej det var hemskt vad bitter jag låter. Men ni kanske kan förstå iallafall lite vart jag vill komma?
 
Efter detta har dagen varit bra! En del plugg och läsning blev gjort i skolan idag, och nu ikväll cyklade jag och en klasskompis och storhandlade. Så nu är det uppladdat för helg! Imorgon tänkte jag ta mig en timmes sovmorgon, alarmet har ringt innan sju varje morgon denna veckan. Sen blir det lite hemmaplugg innan lunchcardio klockan 11. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0