varmvatten problem

Min lilla lya jobbar emot mig känner jag. Steg upp strax innan sju och väntade mig en varm skön dusch att få vakna till i, men där kunde jag ju drömma. Varmvattnet strejkade. Och inte en chans att jag skulle tvätta håret i kallvatten! Så ni kan ju tänka er min hårdag idag. Men vad gör det när man ändå ska tentaplugga instängd i ett grupprum hela dagen. Mailade kvartetsvärden (vågade inte ringa och vara tjatig, ringde igår och förklarade mitt lampproblem och undrade vad det är för lampa och jag kände hur han drog på smilbanden.. Men det är väl iochförsig härligt att man kan göra någon glad en måndagmorgon) och han verkade införstådd. Han blev säkert nedringd, det är trots allt ett 8 våningshus med minst (väldigt höftat) 100 studenter boendes. Nähe, om man skulle ta tag i plugget igen, fick nyss min varma dusch så jag ska väl vara nöjd :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0