Oct. 22, 2012

Insåg att mitt självförtroende är bäst när jag kört ett riktigt bra och svettigt träningspass. Fått ta i ordentligt så man nästan vill skrika i slutet och musklerna darrar för att de pressats till sitt yttersta. Ååååååååå men finns det någon bättre känsla?! :D Tror nästan jag känner mig lika snygg efter ett svettigt träningspass, när man kan vrida ur kläderna och håret ligger klistrat mot huvudet av svett, som en lördagkväll i klackar, haha! Idag var det functional cross (crossfit inspirerat) som fick mig att må så här bra. Nu blir det mat och kvällsplugg (i mörkret, ännu ingen taklampa) har haft ett break på några timmar nu med träning, dusch och handling, och i tentatider får man ligga i!  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Duktig du är! (: HIhi!

2012-10-23 @ 11:06:05
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0