Tidig morgon

Uppe och klar i tid idag. Har inte föreläsning förrän klockan 10.15 men tänkte att jag skulle få lite gjort innan dess.  Borde flytta mig till skolan, men kanske skulle ge det ett försök med att läsa lite här hemma... Igår blev det ett danspass på gymmet, mitt leende gick i perider från öra till öra, bra instruktör, musik och koregrafi fick mig påmind om hur mycket jag saknat och saknar dans. Tänkte "vad ska jag med trånga dansgolv klockan två en lördagnatt till när man kan dansa såhär?!". Ikväll får vi se vad det blir för pass, har lovat mig själv att träna fem gånger den här veckan, till kursen på söndag ;-)

Kommentarer
Postat av: PAPPA

:)

2012-10-03 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0