regntisdag

Tisdag och jag känner mig lugn. Trots att det tagit mig en timme snooze, en lång dusch och ännu en timme att göra mig iordning, jag är inte helt sjuk, men mornarna är väääldigt segstartade! Men sen är det precis som att jag värmt upp halsen och hostat väck det värsta, och så kan dagen flyta på. Skönt det iallafall. Om en liten stund ska jag möta upp min grupp (tur att det är ett gäng grabbar som inte är speciellt morgonpigga) och färdigställa arbetet om ishotellet som ska in på torsdag klockan 12. Jag ska även iväg på ett snabbmöte, är anteckningsstöd åt en tjej i min klass (mailar henne alla mina föreläsningsanteckningar) och ska träffa en kontaktperson och få lite mer info.  Ikväll ska jag på en föreläsning som heter "grundkurs i aktiesparande", ytters frivilligt, men absolut något jag vill lära mig mer om, så det ska bli kul! Tanken var att försöka trycka in ett cardio pass idag med, men tror jag hoppar det, är livrädd för att bli sjuk, finns ju inte tid till sånt! :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0