Oktober är höst

Min måndag är gjord tack vare härliga telefonsamtal! Blev så glad när jag fick prata med Elsie och Uno och senare även Micke. Efter den här helgen har jag kommit underfund med en viktig sak; det är dags att investera lite i mig själv, jag behöver en renovering och banka in att det är okej att vara egoistisk ibland. Sluta vara elak mot mig själv, för det är jag ibland. Bättre sent än aldrig, men hälsan och välmåendet går före!  Nu väntar en vecka med mycket föreläsningar och plugg, lite träning ska vi kunna få in i agendan och mycket må-bra-känslor. Hösten har fått en liten upp-och-ner start men nu ska det bli ordning och reda och lugn och ro! :-) Hösten är ju allt bra mysig ibland ändå! Man måste bara se förbi mörkret och  regnet! :-)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hösten är skitjobbig...... Man får kämpa o leta feelgood! Ta vara på varje solglimt som finns och njut mycket med dina vänner. Berocca Boost kan jag tipsa om! Kramar i massor til dig.

2012-10-03 @ 01:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0