I behov av 15 centimeter mer i längd

Är lite småirriterad, upptäckte nyss att min taklampa inte fungerar, och när jag skulle ta ner skärmen för att se vad det är för lampa jag måste köpa så når jag inte. Trots stol. Så jag får inte ner lampskärmen. Men det är ju bra timing då att solen går ner NU och jag inte har någon annan bra lampa att plugga med. GRR. Och dessutom borrar grannen jämte i väggen, känns som att hela rummet skakar... 
 
Tur jag hittade glögg på ica igår då, så jag har nåt att försöka förgylla söndagkvällen med!

Kommentarer
Postat av: pappa

ggggggggggllllllllllöööööööööggggggggg!!!!!!!!!!

Svar: Jag bjuder om du kommer hit och fixar min lampa. Och så kan du få skruva upp min spegel på väggen när du ändå är i farten ;-)
victoria

2012-10-22 @ 12:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0