Det här med intervju

Sitter här jättenervös inför en arbetsintervju. Har sökt ett extrajobb, som hade varit otroligt roligt att få såklart, men jag har inga höga förväntningar, utan ser det mest som intervjuträning. Har egentligen inte rätt tidigare erfarenhet, men att bli inbjuden till intervju måste ju ändå vara något positivt! Och intervjuträning behöver jag, så hur som haver så blir jag ju en intervju rikare! Men visst har jag stått och tittat in i garderoben alldeles för länge och undrat hur uppklädd man bör vara, och försökt förbereda mig på de "vanligaste" frågorna. Det är ju svårt! Hur ska man kunna svara ärligt och bra på frågor om sig själv och sin erfarenhet när man samtidigt är jättenervös?! Som sagt, en erfarenhet rikare efter idag... :-) 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till!!

2012-10-05 @ 10:26:15
URL: http://falkstrom.devote.se
Postat av: Anonym

Håller tummarna. Kram

2012-10-05 @ 15:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0