bra måndag

Kan inte annat än att vara lite tacksam idag trots att jag vaknade med en ömmande hals och lite rethosta. Har haft en bra dag i skolan med plugg i biblioteket, vetenskapsteori föreläsning (inte riktigt min grej dock, och ingen bra föreläsare) och grupparbetesplugg. Allt har bara flytit på! :-) Ikväll lagade jag pasta med en tonfisksås, försökte mig på tonfisk förra terminen med och det gick inte så bra, denna gången hade jag iallafall ett recept och det blev något bättre. Men fortfarande lite kattmatvarning... Om någon har ett gott recept på denna nyttiga/billiga/studentmat/fisk får ni gärna dela med er :-) Och så en powerwalk med bästa Carro och Saga nyssen, så himla skönt! Nu sitter jag med en stor mugg te och en apelsin funderar på vad playkanalerna har att erbjuda... :-)
 
 
med den här c-vitamin dosen hoppas jag att hostan inte blir långvarig! ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0