Nov 14

Vi börjar väl dagen med ett blogginlägg. Tog mig upp tidigt idag och sitter i skolan med en kaffekopp och känner att sängen en stund till inte hade skadat. Men har seminarie i eftermiddag så det är dags att höja en växel. Saknar pausen mellan tentorna och de nya kurserna, jag hade behövt en paus!!! Är, ovanligt nog, väääldigt omotiverad att plugga just nu och gör bara precis det som jag "måste" har så svårt att motivera mig till att plugga det där extra som jag vet hjälper längre fram. Det där höstlovet man blev så bortskämd med i grundskolan hade nog gjort susen, men det är bara att bita ihop en månad till, för sen är det jul! Ska testa alla möjliga sätt för att få igång motivationen, så stay tuned... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0