Fredag

Fredag och snart börjar föreläsning två av tre idag. Fullt upp alltså! Ikväll kommer Björn Rosenström till stuk och mest för att det händer nåt mer än det gamla vanliga blir det en sväng dit, och förfest innan dess med fina klasskompisar. Känns fint! Trots känslan av att jag vill men inte har tid att trycka in ett träningspass idag. Det känns så härligt att vara tillbaka på träningsspåret och längta till passen. Det är som de säger, efter några veckor märker man själv skillnaden, några till och dina närmsta börjar märka och ett antal veckor senare är det no doubt. Vad jag vill säga är att jag känner mig mycket starkare, och tycker mig börja ana lite muskler som kryper fram... :-)


Kommentarer
Postat av: jenny

du inspirerar! (:

2012-11-19 @ 09:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0