Föreläsning

Sitter på föreläsning med redovisnings-Håkan, en av kurserna jag läser nu heter "modeller för intern styrning" och det är just denna Håkan som håller i denna, som jag hade i en av de första kurserna i våras. Han är skön, skrattar åt sina egna skämt och förstår inte riktigt det här med "chatt". Trevligt återseende, haha.
 
Vad glad jag blir när ni kommenterar, och självklart ska jag förklara dugga för dig Elsie, och alla andra som inte vet ;-) Vi kommer ha fyra sådana under Mikro kursen, det är små test på 10 frågor som man gör på datorn under en halvtimme vid vissa tider. Klarar man de (man måste ha 6/10) så får man en bonus till tentan i slutet av kursen. De är till för att man ska läsa innan föreläsningar och är faktiskt jättebra, och motiverande. Dock helt frivilliga, så man måste inte göra dem, men man har ju absolut inget att förlora! Denna gång "vann" jag ett poäng till tentan, vilket känns skönt, och såklart är målet med dom :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0