Ursäkter

Trots erfarenheter och förbättringar från förra tenta perioden är jag långt ifrån perfekt, det mesta går att skylla på tenta-p och det är precis vad man gör. Dricker mängder med kaffe/pepsimax, kläderna ligger överallt i lägenheten, träningen blir lidande och matvanorna till viss del också. Att jag slog mig själv i huvudet när jag öppnade ett skåp imorse och skapade en bula i pannan skyller jag också på tenta-p. Vissa saker får helt enkelt lida lite när man prioriterar så mycket tid som möjligt på plugget. Men det är okej, i två veckor. Det gör mig dock väldigt peppad på att i sommar, eller med andra ord nästa vecka när jag kommer hem, bli bättre på mat och motionsfronten. Och ta tillbaka de bättre vanorna som jag vanligvis lever med de veckor det inte är tentaplugg på schemat. Hoppas att ni är på min sida, så kom inte locka med pizza, överflödiga mängder glass osv. Det byter vi mot hälsosam-må-bra-mat och fruktsallad och promenader. DEAL?! :)
Just nu är det te drickande och förberedande för morgondagen. Snacks till tentan, pennorna vässade, linjalen med, mineralvattnet på kylning och sängen är bäddad för en lång natts uppladdnings-sömn (hoppas jag!).

Kommentarer
Postat av: Elsie

Behövs inga ursäkter, håller tummarna. Kram

2012-05-28 @ 08:25:20
Postat av: Anonym

Vickan vi skall fixa det käk du vill ha.Ser fram

emot att få träffa dig.Du är helt fantastisk på att

ta ditt pluggande på allvar.



Många kramar från Lena D

2012-05-28 @ 13:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0