Sol och kaffe

Sitter på altanen i solen och försöker plugga innan det är dags att packa och flyga tillbaka till norrland. Var på intervju idag, hoppas att det gick bra och att jag kanske löst sommarens största problem, annars fikade jag med Jenny och gick en liten sväng på soliga stan. Västkustvindarna sällskapade som vanligt får man väl nästan säga. Har haft en mysig helg hemma, får se det som riktig uppladdning. Åker nog "hem" med något bättre självförtroende iallafall, alla värmande kramar och fina ord har gjort sitt, för visst behöver man det ibland! Såhär i efterhand känner jag att en spontanresa hem denna helgen var helt rätt, behövde få höra att jag faktiskt duger och till och med är lite bra ibland och få krama saknade vänner och veta att jag är lite saknad tillbaka. Visst har jag det bra i norrland, men alla här hemma är ju ni som sitter längst in i hjärtat och varit där längst! Så jag åker tillbaka ikväll lite gladare än när jag kom. Fint!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du är underbar!! Missade dig på snabbvisiten. Längtar till juni då vi får träffa dig. Take care!

2012-05-07 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0