overloaded, error

Att plugga så här intensivt kan vara ganska slitsamt. Kände idag hur mitt huvud sa ifrån. Inte så konstigt kanske nu när jag suttit i en vecka hela dagarna och egentligen stora delar av all min vakna tid, med näsan i böckerna, diskuterandes, skrivandes och försöker pränta in och förstå så mycket som möjligt. Det är väldigt intressant mycket utav det, och jag känner mig otroligt mycket klockare nu än vad jag gjorde i januari! Men idag var mitt huvud tomt och ville inte ta in någonting. Trots detta lämnade jag inte skolan förrän 22.00. Börjar fundera på om jag gör nåt fel, men tycker mig varit förvånansvärt duktig inför denna tenta perioden, jag tränar och äter bättre än vad jag gjorde under förra, det måste iallafall vara bra förutsättningar? Eller så får man bara acceptera att idag inte var en bra dag. Samtidigt är det väldigt frusterande att ha känslan av att man måste plugga och lära sig massor, utnyttja varje timme...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du är imponerande ambitiös!! Man kan inte alltid vara på topp och du har säkert fått med dig mer än du tror från dagens plugg. Sov nu många timmar och ladda om inför slutspurten! Lycka till!

2012-05-24 @ 00:24:24
Postat av: Elsie

Håller med Ulrika. Du är en kämpe. Kram

2012-05-24 @ 09:38:14
Postat av: Sofia

Kämpa på :) När du är klar får du ju komma hem till oss!! <3

2012-05-24 @ 10:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0