Kvällens middag

För en gångs skull lyckades jag göra en riktigt GOD middag! Behövdes efter ett svettigt tufft träningspass :) Stekte kyckling och sånadär gröna bönor i tandori krydda (vet inte hur det stavas), grön squash i en annan panna och sen åt jag det med sallad, ananas, gurka och en sås på creme fraiche och mango chutney. En vinnare och det lär blir många repriser... :) Just nu sitter jag och laddar upp för en liten stunds plugg till för kvällen. Imorgon har vi seminarie i marknadsföring och sen är det tillämpad makro ekonomi hela veckan inför tentan som är nästa måndag.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra! Maten är halva födan....

2012-05-21 @ 22:05:24
Postat av: victoria

Halva? Vad är andra halvan undrar jag då? :P

2012-05-21 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0