Hej tentaperiod

Har haft en lugn söndag, mötte marknadsföringsgruppen vid tio i skolan. Vid ett kurrade allas magar, så det blev onlinepizza till skolan. Gott men onödigt, helt ärligt, man mår mest dåligt egentligen, man borde aldrig tillåtas äta pizza när man är så hungrig, äter alltid för mycket! Så det tog ett tag innan alla var återhämtade efter matkomat innan vi kom igång igen. Annars i eftermiddag/kväll har jag bara tagit det lugnt hemma med ett par filmer. Riktigt skönt och känns som en uppladdning inför tentaplugget. Tog bort min facebook tillfälligt för att skala bort sådant som tar onödig energi. Har fyllt kylskåpet med bra mat och ska verkligen hålla igång träningen trots tentaplugg. För att jag vet att jag mår bra av det och är på så mycket bättre humör! Det får det vara värt några timmar i veckan trots att tiden kanske inte riktigt vill tillåta det. Och för den delen närmar sig sommaren med stormsteg och jag känner mig inte redo, beach 2014 brukar jag skämta om när vi tränar...

Kommentarer
Postat av: Malin

ja tenta plugg är verkligen jobbigt. känner med dig... jag har inte pluggat någonting, jag ringer dig sen. puss gumman

2012-05-14 @ 14:26:08
Postat av: Pappa

Plugga duktigt!!!! och glöm inte träna för då lär du bli odräglig för din omgivning.

Kraaaammmmmmmmmm

2012-05-15 @ 09:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0