Första tentan avklarad

Första tentan gjord och det känns helt okej. Tack för era tankar, det hjälper, det är jag övertygad om! Kändes som att jag hade koll på det mesta när jag satt där, med undantag för ett par frågor som jag vet att jag inte satte till 100 %, men tror och hoppas att det ska räcka ändå. Nu tänkte jag faktiskt köra ett cardio pass om en timme och för en stund låtsas att jag inte har en tenta på fredag... Sen blir det raka vägen med cykeln till Lotten och plugga inför den där tentan ändå, och en sleepover! Sen är det fullt ös dygnets alla vakna timmar till på fredag klockan nio då vi tar oss an tentasalen igen. Efter det blir det välförtjänt firande! Och en massa hej-då-kramar till sommaren. Men känner att huvudet behöver ett break och kroppen sig en rejäl omgång, är nästan övertaggad på träning... :-)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

2012-05-29 @ 11:12:41
Postat av: Ulrika

Bra jobbat! Vad skönt att en är avklarad! Kämpa på så är snart första terminen i hamn. Vilken dag kommer du hem? Längtar efter dig och utlovar nyttig mat, gott vin, trevligt sällskap och fantastiska promenader på Skrea Strand! Kanske även ett shoppingrace i Göteborg kan locka?! Puss o kram

2012-05-29 @ 11:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0