10.55

Sitter i skolan och väntar på mitt pluggsällskap. Roar mig med "Unga läkare" på kanal fem. Har ni inte sett det så gör det! Jag tror jag har en liten crush på charmiga Igor. Ibland undrar jag varför jag inte kämpar mig igenom basår och en läkarutbildning, ibland tror jag att det är det jag borde göra hela mitt liv, skillnad för människor på riktigt. Fast dom flesta dagarna är jag nöjd med min ekonomi, jag tycker ju det är kul och trivs bra. Vet man någonsin när man är 100% rätt? Jag tror inte det. Kommer nog alltid ha en liten vårdgen i mig, kanske sadlar jag om om 20 år, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Det är ju det jag sagt till dig i många år du skulle passa till läkare.Skönt att du äntligen fått ljust uppe i Luleå. Idag är här 27 grader varmt på vår kökstermometer.Äntligen värme. Hoppas snart få träffa dig. Jättekram från Lena D

2012-05-21 @ 11:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0