Värt ett blogginlägg

Dags för ett avbrott i tenta plugget för att meddela något viktigt. Jag såg NORRSKEN på himlen ikväll! Det var så fantastiskt vackert även då det inte var långvarigt eller jättestort. Jag blev nästan lite lyrisk av detta fenomen, tänk vad livet kan bjuda på ibland va. Kanske är det veckans långa pluggdagar som får mig att uppskatta detta lilla så ofantligt ikväll, jag vet inte.
Och på tal om plugget, det går bra, men mitt emellan alla bokförings-, överavskrivings-, periodiseringsfonder och bolagsskattetankar så envisas lite annat med att komma emellan. Denna veckan har jag funderat mycket på om jag pluggar rätt, bor rätt, tränat för lite, vad jag ska bli när jag blir stor, vad som är lycka, hur onyttigt för mycket kaffe är, hur man somnar bäst på kvällen, vilken tröja jag ska ha på mig imorgon, om jag kan åka snowboard snart, om gröt är bästa pluggfrukosten och ganska många andra viktiga eller totalt onödiga saker.
Livet på en pinne som student?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0