Tuesday 20

Är stressad över makron som tentas på torsdag eftermiddag. Och just därför har jag nu ikväll hunnit med att laga middag + två matlådor, tvättat 4 maskiner tvätt, småstädat i mitt rum och målat naglarna i en rolig färg. MINDRE ÄN 48 TIMMAR INNAN TENTAN. Smart? Inte ett dugg men det börjar bli ett vanligt symptom när jag är pluggstressad. Så jag kanske skulle ta och byta lakan och dammsuga min lilla lägenhet också när jag ändå är igång? Nej men istället får det bli diciplin i en halvtimme till innan det blir sömn för att ladda inför ännu en lång pluggdag imorgon. Längtar otroligt mycket till den här helgen. Då tar jag tillbaka mitt sociala liv med facebook, träning, mobil och allt vad det heter! ;)
Bjuder på en bild på min goda middag, biffar, sås och sallad med matvete. En hit!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lilla, stora, söta du! Skickar massor av energi och lugnande tankar till dig. Gör några solhälsningar och andas!!! Har nästan alltid bra effekt. Good Luck o hoppas helgen blir fabulous! Tentafest??

2012-03-21 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0