Tenta ångest inlägg?

Hej här sitter jag bakom min gula bok färdig för att gå till skolan och skriva min första tenta klockan nio. Eller? Ååh vad jag börjar bli nervös nu. Känner att jag lagt ner all tid jag haft den senaste tiden till det här och att det ändå räcker det inte till. Snälla snälla snälla låt mig klara det här. Och jag vet "det är inte hela världen, i värsta fall blir det omtenta", men sånna tankar går definitivt inte i mitt huvud just nu. Och jag vet att jag antagligen inte får in någonting av det jag läser nu till om en och en halv timme, men den halvan av mig som säger att jag borde pluggat mer (jämfört med den mänskliga halvan som säger att man måste sova och äta också) känner sig lite bättre. Haha, vad schitzofren jag låter, det är kanske det dom kallar tentaångest!
Nu: dricka kaffe och läsa lite till om lagervärdering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0