morgon

Jaha då sitter man här igen, fast denna gång bakom den gröna boken. Har druckit för många muggar kaffe och är inte alls nervös denna gång, är bara ivrig över att få det överstökat. Behöver jag säga att jag är lite trött på tentaplugg? Ska bli kul att sätta igång med nya kurser nästa vecka, ny kunskap, nya lärare, nya föreläsningar och back to normal again! Två veckors intensivt tentaplugg räcker GOTT OCH VÄL för min del! Nu ska jag försöka vara seriös en stund till. Sen blir det skolan, men tentan är inte förrän 15. Och på tal om det, vad är det för tentatid mellan 15-19?! Hoppas den söta gubben är där idag också, han kommenterade min första sida på tentan  (som enbart innehåller namn, personnummer, kurskod och datum) med "fint, å vad fint, ja jättefint, bra jobbat". Han vet hur man lugnar stressade studenter med lite uppmuntring han, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0