Luleå

Då var jag "hemma i Luleå" igen efter en härlig vecka hemma. Det blev mysiga kalas, rundor på stan, lunch med lillebror, liiite plugg och mycket häng med alla hemmamänniskor som jag saknat! Men medger att det var ganska skönt att komma hem till min lägenhet idag, efter alldeles för många timmar på tåg... Nästa gång flyger jag! Har inte varit så produktiv idag, det blev direkt till skolan vid ett, sen ner till synsam vid fem sen hem och gick omkring på ica som en zombie och fick iprincip bara handlat mjölk, apelsiner och lingonsylt. Tror min hjärna la av någonstans där. Det blev ju inte sådär jättemycket sömn i tågstolarna... Har iallafall påbörjat packningen men tror det får bli en fortsättning följer på den och en dusch istället. Trött är bara förnamnet. Resten av veckan kommer bli intensiv, dubbelförelänsingar tisdag, onsdag och fredag, samt seminarie på torsdag och fredag. Och efter det... TENTAPLUGG! Och hur gör man då undrar ju jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0