Godmorgon fredag

Fredag igen och är snart påväg till skolan för föreläsningar hela förmiddagen och sen sista seminariet i eftermiddag. Försöker tänka att om det inte skulle gå som jag vill och hoppas så får jag ta igen det på tentan. För imorgon börjar tentaplugget. Första tentan är nästa måndag, om drygt en vecka. Det går snabbt! Och efter det börjar två nya kurser. Och så hoppas jag att komma iväg och åka lite snowboard/skidor snart, har vart så fint väder den senaste veckan så det gör en inte direkt mindre sugen! Ska försöka övertala några fler att åka på en liten tripp, och det bör nog inte vara alltför svårt :)
Nu ska jag ta min oranga fina kaffemugg och gå ner till A-huset. Klagar definitivt inte på 2 minuters gångväg till skolan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTISKRAM PÅ NAMNSDAGEN



Lena o Bernt Inge



2012-03-12 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0