äntligen lördag

Klockan är inte ens tolv och jag har redan hunnit med ett tufft cardio pass och en lång dusch med skrubb och allt annat jag inte haft tid med under pluggveckorna. Så nu sitter jag här och luktar gott och äter hallon med keso och njuter av att lördagen bara börjat! Det var ett bra drag att stanna hemma igårkväll, städa upp mitt lilla rum, laga en god middag och bara göra ingenting. Nu känner jag mig äntligen som människa igen! Igår på dagen åkte jag och några klasskompisar ner till stan och jag kom enbart hem med en svart tshirt. Igår var liksom en dag då ingenting passade och ingenting var snyggt. Så får se om jag hittar nåt i garderoben som kan passa till kvällens tentaröj... Efter det åkte vi och handlade mat och städgrejer, äntligen fick jag köpt en mopp, så nu skiner här!
Och såhär ser delar av mitt lilla rum ut! Ska fixa någon blomma till fönstret någon gång i framtiden... Litet men med fin utsikt! Får ta en bild dagtid nästagång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0