Onsdag

Sitter i köket själv för ovanlighetensskull (händer inte ofta när man bor på det här vandrarhemmet) och har precis ätit frukost. Klockan är snart tio men jag är fortfarande trött. Har sovit lite hlavdåligt inatt, vaknat många gånger och sen när alla går upp vid olika tider. Men det är bara att försöka stå ut ett tag till, det blir ju snart bättre när jag får mitt eget rum! Men samtidigt hade vi en trevlig kväll här igår, de flesta var ganska trötta på att plugga så jag, en klasskompis och några nya studenter till här satte på en komedi som vi ägnade kvällen åt istället. Idag har jag inga föreläsningar, men ska till skolan och möta min grupp vid tolv och plugga inför semiariet imorgon. Åja, jag är nervös... Dels för att presentera inför en massa människor dels för att det är ett svårt ämne! Inte trodde jag att redovisning och bokföring skulle vara så komplicerat. Och när vi fick reda på att det bara var 25% av de som läste kursen i höstas som klarade den gjorde det inte det bättre. Så det är bara att dyka ner i böckerna!
Och så ska jag nog åka skidor ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0