Nytt år ny frisyr

Bestämde mig för att fräscha upp håret rejält (var mer än välbehövligt, Julia har tjatat/puschat för det ett tag), så nu rockar vi kort ett tag! Annars är mamma på besök, har gjort en del av stan idag och lite shopping och nu ikväll ska vi på musikal. Och så är jag i full gång med att fixa med csn, litteratur och planering inför flytten till andra sidan sverige. Idag fick jag ett studentrum med 2 minuters gångavstånd (eller utsikt från fönstret om man så vill) från universitetet. Nu är bara problemet att shoppinglistan är lång när jag flyttat in, madrass, täcke, gardiner, mattor, porslin, duschdraperi och allt annat man behöver för en lägenhet måste införskaffas. Nån som är sugen på att köra en sväng till närmsta Ikea med mig då? Är väl bara en 50 mil från Luleå eller nåt, haha.

Kommentarer
Postat av: sofia

Åhh, vad fin du var i håret :) tänk vad roligt att börja skolan igen och flytta! Jag är lite avis :p förresten, det finns IKEA i Haparanda, det är bara 13 mil! :) puss

2012-01-05 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0