London och fina människor, jag saknar er redan

Asså nej, vet ni, jag älskar mitt jobb. Kommer sakna mina zara-kollegor så det gör ont på måndag när jag jobbat mitt sista pass. Skulle kunna skriva en novell om dom var och en nästan om allt fint och snällt och roligt och knäppt och dumt och gulligt de gjort och är och hänt under min tid där. Och det är en stor skillnad från Sverige, det GÅR faktiskt att lära känna människor på så här kort tid på (generellt) alla andra ställen än hemma. Man ska lämna på topp har jag hört. Men det gör redan ont i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vickiii, då blir det att boka biljett till Luleå så snart man är på svensk mark igen? :-b Haha! <3

2012-01-09 @ 03:54:26
URL: http://saraojenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0