14.19

Efter en mysig frukost i stan med petter fortsätter nu projektet att packa och tvätta inför morgondagens flytt. Lockar inte jättemycket att jag mina första två veckor där uppe måste leva ur resväskorna, innan jag får mitt studentrum, men det ska nog gå bra. Har iallafall demonstrativ packat ner en bikini med tanken att så fort jag får möjlighet att åka till värmen en vecka så tar jag den och en klänning och åker! Trots att jag verkligen ser fram emot lite vinter, snö och skidåkning så hade inte en vecka i solen suttit fel, och om jag ska överleva mörkret... Nähe, lunchpaus sen måste jag försöka bli klar med packningen. För ikväll blir det middag på Wild West med en massa härliga saknade människor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0