0.47

Tycker det börjar bli dags för en update här kanske! Nyårdagen spenderades som den bör, i sängen med en harry potter film och glass. Jag njöt hela dagen under mitt varma täcke med Julia och vi filosoferade om 2012 som kommer bli årens år. Efter nyårsnatten i camden town som slutade klockan fem hemma i vår säng så kände vi oss unstoppable. Okej då, men oj vad kul vi hade! Men fyra svenska tjejer och London, det kan ju inte bli mycket annat :) Annars har jag under de första två dygnen av detta år gjort en radikal förändning (för att vara jag iallafall) av mig själv (I'll let you know tomorrow), smitit från en "date", hittat italienaren i mitt liv(varför har ingen upplyst mig om att italienare är bland det snyggaste som vandrar på två ben på planeten tellus?!), sagt upp mig från mitt jobb från och med nästa vecka, nästan ångrat att jag sa upp mig när jag möttes av en massa kindpussar och gott nytt år önskningar på jobbet, myst på en pub med Julia med hamburgare och cider och älskat LONDON! 2012 kunde inte fått en bättre start. Nu hoppas jag snart att våra nytvättade lakan är torra så jag kan gå och lägga mig och vakna upp till ännu en fin dag på 2012 i London, med Julia. Och så kommer ju mamma imorgon!

Kommentarer
Postat av: pappa

ja nu är hon verkligen på väg!

2012-01-03 @ 16:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0