Stress är inte min starka sida.

Måste skriva av mig lite innan jag fortsätter med pluggandet. Jag måste verkligen lära mig att stressa ner har jag insett idag. Har en inre stress som kväver mig och hetsar upp mig för alldeles för ovärda saker. Hade seminarie idag i Makroekonomin och det gick väl helt okej, är inte så stolt över insatsen som jag vill vara men samtidigt, jag överlevde och kan nu lämna det (för tillfället iallafall) bakom mig. Istället är det fullt ös med redovisningen, som vi har seminarie i på torsdag. Förutom att det är svårt och mycket så är det ju det att man ska redovisa det muntligt med. Så om någon har någon bra metod på att stressa ner så beeeeer jag er att dela med er!!!! Nu ska jag titta ut genom mitt stora fönster på den vackra norrlandshimlen och lyssna på lite musik innan jag tar nya tag. Lite som terapi. Sen blir det middag och träning!

Kommentarer
Postat av: julia

alltså tänk på mig, då försvinner allt vad plugg heter!

ps skickar massa kärlek !!

2012-02-07 @ 22:39:06
Postat av: Helen Ebers

http://iform.se/valbefinnande/meditation/stark-din-halsa-med-meditation



Länk till lite läsbart, har hjälpt mej när det varit som mest att göra:) Lycka till!!

2012-02-12 @ 18:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0