Söndag

Idag skrattar jag åt mig själv, har sjuk träningsverk i magen sen fredagens träning. Och gissar att gårdagens festande inte bidrog till att göra det bättre iallafall. Har liksom svårt att röra mig normalt och skratta ska vi inte tala om. Men kul hade vi igår förresten! Började eftermiddagen (efter plugg) med pannkaksmys några stycken hemma hos mig, sen drog vi till Erik och började förfesta. Efter det blev det tacos hos Johan som fyllt år i veckan för att sedan dra vidare mot stan för inflyttningsfest hos fem killar (en av dom går i min klass och tre utav dom bodde på vandrarhemmet samtidigt som mig) innan vi tillsist avslutade kvällen på Luleås nattklubb, Allstar. Allt som allt en jättekul kväll och jag somnade gott i min säng klockan tre i natt. Nu ska jag alldeles strax iväg och äta våfflor och sen blir det Philm på skolan, Sherlock Holmes! Visst är det bra, på söndagar visas det film på skolan för en billigare peng än bio. PERFEKT söndagssyssla :) Studentlivet är ganska nice.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Låter som du har det toppen!!! Men.... träningsvärken får nog försvinna fort. Pannkaksmys, tacos, förfest, nattklubb, våfflor, kanske filmgodis..... kräver mycket träning. Skämt o sido, du är i fantastisk startform. Ha det gott o lev livet!

2012-02-05 @ 20:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0