Snart helg!

Hjälp vad veckorna går snabbt! Redan fredag!
Igår fick jag med mig en klasskompis på ett cross cardio pass (samma som crosschallenge hemma i halmstad), det var riktigt tungt och jobbigt men så härligt! Precis vad jag behövde! Känns så bra att jag börjat komma in i rutiner nu, upp på morgonen och plugga under dagen, träning på kvällarna (har lagt ribban på minst tre pass i veckan och det känns super att vara igång igen!) och så "ledigt" och roliga grejer på helgerna! Men nu känner jag att veckan har får få dagar och timmar... Har makroseminarie på måndag så det blir att försöka köra hårt med plugg nu i några timmar så jag förhoppningsvis inte behöver sitta så mycket i helgen med det...
Ikväll blir det tjejkväll med Lotten, en skön tjej från Umeå som går i min klass. Vi känner oss väl värda en skål med godis och en bra film efter en veckas plugg och några träningspass. För visst måste man få unna sig ibland! ;)
Och så var jag på linsträning igår som det så fint heter. Och nu sitter jag här och är nästan lite imponerad över att jag kan se så bra utan glasögon! Tror det kommer funka bra att variera med glasögonen ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0