Produktiv dag!

Känner mig extremt produktiv idag, skolan mellan 8-16, ett semenarie avklarat under den tiden samt ett nytt påbörjat. Efter det har jag tränat cross cardio med halva Luleå kändes det som, har aldrig varit med om så mycket folk på ett pass, tur att det är i en stor idrottshall. Och så har jag sökt ett jobb till sommaren, tvättat 4 maskiner och städat hela min lilla studentlägenhet. Kan det bero på att det är den tuffaste veckan i februari med tre seminarier och en dugga som gör att man hellre tar tag i ett diskberg och dammsugaren än boken? ;) Har hört talas om detta fenomen innan...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh, vad skoj. Vad har du sokt for jobb? :))

2012-02-21 @ 12:06:09
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0