Lill lördag

Vädret här uppe är lite konstigt. Igår var det mindre snöstorm ute när jag gick till skolan vid åtta, det var nästan så man ville haft overall och goggels på när jag tog mig igenom decimeter av nysnö... Och idag var det världens fridfullaste morgon, solen sken lite försiktigt genom molnen och det var sådär lagom kallt ute. Annars har jag precis avklarat en dugga som jag trodde jag skulle kugga. Men jag överträffade mig själv och klarade den. Nu blir det redovisningsplugg innan dubbelföreläsningen i makroekonomi i eftermiddag.

Och imorgon ska jag på linsträning! Tänkte variera mina glasögon med linser. Är bra på att ha dom de dagar vi har föreläsningar men tänker att jag inte behöver dom de andra dagarna, och de slutar oftast med ett alldeles för trött huvud. Så tänkte att det kunde vara bra att variera ibland med linser!
Jag håller även på att upptäcka min matlagningsådra, min nya hobby på kvällarna är att googla nyttiga och goda recept! Igår lagade jag, anna, carro och marie en god gi-lasagne och häromdagen gjorde jag en texmex soppa. Och till lunch idag blir det kycklingsallad med lite bönor (jag håller på att lära mig äta bönor, har insett att det är både billigt och nyttigt).
Det blev en lite alltiallo update om veckan! Överlever ni snön i söder? :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det later ju jatte bra. Grattis Vicki! Sa skoj! Ang. snon - solen steker lagom ;)

2012-02-15 @ 16:17:40
URL: http://falkstrom.devote.se
Postat av: Sofia

Spännande :) Ang snön, den är lagom mkt nu, men det har börjat att bli slask, så är glad att vi äker till sälen imorgon så vi slipper det! <3

2012-02-17 @ 16:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0