Dagens middag

Kände att jag ville dela med mig av min goda middag ikväll. Efter nio timmars plugg på skolan (huvudet är som kola och jag känner mig inte speciellt smartare...) så kom jag hem och var minst sagt hungrig, så har precis lagat mig en god chili-fisk-gryta med ris och sallad! Lite fisk, krossade tomater med chili, massa goda grönsaker, lite vatten och kryddor är hemligheten (eller kanske det mest simpla någonsin)! Dessutom blev det ett par matlåtor på detta, känner att jag börjar bli bra på det här med att vara ekonomisk och göra matlådor, egentligen är det ju ganska kul att laga mat. Nähe, nu blir det att läsa lite till (tveksamt om det går in mer i mitt lilla huvud dock) sen blir det en sväng till gymmet, behöver springa av mig lite!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ljuvlig läsning..... det här låter ju toppen. Hårt pluggande, god nyttig mat och sen lite träning på toppen av det. Låter som en perfekt dag!

Svettiga kramar från mig som precis varit på ett hårt yogapass!

2012-02-06 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0