Söndag

Snön yr utanför mitt fönster och jag börjar förstå charmen med snö och vinter på riktigt. Så länge man klär på sig tillräckligt många lager när man väl ska ut, och skippar smink som ändå bara börjar rinna, och det inte blåser för mycket så är det ju himla mysigt och fint! Just nu har jag fått ett städryck och dansar runt med dammsugaren och organiserar mitt lilla hem till musik. Ingen söndagsångest här inte, söndagar har de senaste veckorna blivit lite av en favoritdag. En dag när jag kan förbereda mig för den kommande veckan, äta frukost i sängen, städa i ordning lite, plugga lite, laga nåt gott till middag och några matlådor för veckan, träna... Som en uppladdningsdag som kommer väl till användning! Idag ska jag dessutom på ett kettelbellpass på gymmet, en nyhet som måste testas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0