Lucia

Ligger i sängen med spagettiben efter ett spinning och core pass. Idag känner jag mig som ett sort hål som skulle kunna äta hur mycket som helst, blir liksom inte mätt. Lustigt hur kroppen fungerar ibland... Och så jag har ett stort sug efter lussebullar, vilket egentligen skulle anses okej eftersom det är Lucia, men så är jag lite kräsen av mig och vill inte gå och köpa en torr bulle på ica... Ska det va så ska det va det bästa (iallafall när vi snackar onyttigt, varför äta nåt som är onyttigt och halvgott? Nä, inte min filosofi!) och jag har inte bakat några bullar idag. Tids- och energibrist får jag väl skylla på. Har haft seminarie och jobb att tänka på idag. Hoppas ni haft en fin lucia och ätit lussebullar åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0