29 dec -12

Åh. Har tittat på de där tegelstenarna till böcker i snart två veckor. Av någon anledning tar det emot så hemskt mycket att ta fram de. Kanske för att jag någonstans vet hur mycket slit och tid det kommer ta att ta sig igenom dom. Har inte direkt hållt mig på min effektiva sida när det kommer till plugget de senaste veckorna. Eller kanske månaden. Hur som börjar det brinna i knutarna och hur mycket jag än vill så måste jag börja, helst igår redan. Men nu ska jag köra in mot stan och fika med fina, saknade Sarah! Är hundra på att jag kommer få massor med energi av att bara se hennes fina leende!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för en supermysig pratstund! Gud vad det var härligt att prata och träffa fig igen, för att inte tala om all energi du ger! Världens bästa vän <3

2012-12-30 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0